Logo Tisk

Outsourcing IT / Správa sítě

Outsourcing IT pro nás znamená především převzetí odpovědnosti za bezproblémový provoz celé infrastruktury IT a uživatelský komfort našich zákazníků. To zajišťujeme díky našemu týmu školených specialistů, kteří jsou k dispozici všem našim zákazníkům. Díky tomu je možné, spojit vysokou kvalitu služeb a finanční úsporu pro naše zákazníky. Kvalitu služeb garantujeme v podobě předem nastavených lhůt pro přijetí a vyřešení naléhavých požadavků. Při poskytování našich služeb se držíme celosvětově nejlepší praxe v poskytování ICT služeb, která je popsána jako ITIL.
 

  • Helpdesk  našim zákazníkům poskytuje komunikační kanál a non-stop uživatelskou podporu. Hlavními komunikačními kanály jsou telefon, email a web aplikace InsteDesk pro zadávání a správu zákaznických požadavků.
  • Správu a servis PC a ostatních koncových zařízení provádíme vzdáleně nebo přímo u zákazníka se speciálním důrazem na komfort a spokojenost uživatelů.
  • Správa serverů vyžaduje maximální pozornost při pravidelné údržbě a profylaxi, díky které je možné předejít většině neplánovaných výpadků.
  • Správa sítě (LAN) je důležitá především z hlediska funkčnosti a bezpečnosti.
  • Správa aplikací a databází je běžnou součástí většiny našich zákazníků.
  • Zálohování a obnova dat patří mezi nejlepší způsoby jak minimalizovat dopady případných havárií nebo lidského selhání. Z toho důvodu jim věnujeme velkou pozornost. Jednou ze služeb, kterou nabízíme je zálohování dat zákazníků na naše datová úložiště.
  • Bezpečnost IT chápeme jakou soubor věcí, které je potřeba zabezpečit (například: síťová bezpečnost, antivirová a antispamová bezpečnost, bezpečnost fyzická a v neposlední řade bezpečnost správy přístupů)
  • Konzultace a školení a pro uživatele poskytujeme zcela automaticky. Rádi Vám pomůžeme vytvořit Vaši ICT strategii nebo proškolíme Vaše zaměstnance.
  • Řízení služeb (ITSM) Při poskytování našich služeb se držíme celosvětově nejlepší praxe v poskytování ICT služeb, která je popsána jako ITIL. Dále je u nás možné objednat základní školení ITIL a konzultace pro zavedení dalších funkcí a procesů dle ITIL.
  • Monitoring a reporting je jednou z nejdůležitějších součástí služeb ICT. Díky správně nastavenému monitoringu předcházíme drtivé většině neplánovaných výpadků. Pravidelný reporting, který vytváříme pro naše zákazníky, jim dává detailní přehled o stavu jejich ICT a také o naší práci.
Zkuste si nezávazně zjistit orientační cenu za správu vaší počítačové sítě.
Parametr Počet
Celková cena
0,- měsíčně