Aneb jak probíhala naše spolupráce s firmou Transtechnik CS, spol. s.r.o.

Se společností Transtechnik CS, spol. s r. o. jsme navázali spolupráci před třemi roky. A jsme opravdu potěšeni, že stále trvá. Naše vzájemná spolupráce prošla velmi rychlým a intenzivním vývojem, o kterém se dozvíte více v následujících řádcích. 


Během každého nového projektu se vždy těšíme na to, do jakého zajímavého oboru nás navázaná spolupráce zavede. Tentokrát jsme začali spolupracovat s firmou, působící v oblasti manipulační a stavební techniky. Zpočátku jsme poskytovali společnosti servis a správu firemního IT vybavení a jejich vlastních serverů. K tomu jsme postupně přidávali další služby a spolupráci tak významně rozšiřovali. Dnes firmě poskytujme všechny naše komplexní služby, a to nás velmi těší. 

SPOLUPRÁCE S ODBORNÍKY ZE SVĚTA TECHNIKY

Společnost Transtechnik CS, spol. s r. o. nabízí, jak jsme již naznačili výše, široké spektrum služeb v oblasti manipulační, speciální a stavební techniky. Společnost byla založena v roce 1992 a od té doby se zabývá nejenom samotným prodejem a servisem této techniky, ale také jejím pronájmem a školeními zaměřenými na obsluhování manipulační techniky.

V případě potřeby poskytuje také odbornou poradenskou službu. Během rozvoje se podařilo firmě vybudovat i síť obchodních a servisních středisek. A taková infrastruktura si zaslouží spolehlivou IT strukturu. A obzvláště v případě, že firma nabízí své služby i za hranice České republiky, a to na Slovensko.

JAK SE VYVÍJELA NAŠE SPOLUPRÁCE

  • Účast na výběrovém řízení.
  • Navázání spolupráce.
  • První schůzka a seznámení s klientovou situací.
  • Analyzování a vyhodnocení současné situace a potřeb klienta.
  • Zjišťování všech požadavků a potřeb klienta.
  • Nastavení konkrétních kroků spolupráce.
  • Uvedení všech návrhů a zvolených kroků do praxe.
  • Souběžná komunikace a nastavování všech procesů.
  • Rozšiřování a realizace dalších služeb.

OD SPRÁVY SERVERŮ K POSKYTOVÁNÍ KOMPLEXNÍ PODPORY IT STRUKTURY

V tomto případě jsme navázali spolupráci s firmou ve chvíli, kdy se odborný pracovník, starající se o IT technologie přesunul na jinou pozici. Firma, která doposud spravovala své technologie interně, se tak rozhodla pro další významný krok.

Jako nevhodnější řešení zvolila navázání spolupráce s externí firmou, kterou jsme se po absolvování výběrového řízení stali právě my. Zpočátku jsme se seznamovali s interním systémem, propojující jednotlivé pobočky společnosti. Spravovali jsme nejenom zmíněné serverové prostředí, ale i počítače a další technické vybavení. 

Dnes jdeme společně tou nejmodernější cestou. Postupně rušíme již postarší serverovnu a data převádíme do bezpečného virtuálního prostředí cloudu. Tak nemusíme provést poměrně náročnou investici do nákupu nových zařízení. Prozatím jsme převedli určitý objem dat, ale také například účetní systém. Dále spravujeme e-mailové prostředí, a to pomocí moderního řešení Office 365. Cílem, ke kterému se postupně blížíme, je převést zbytek dat, a tak zefektivnit celkovou IT strukturu. 


CO SPOLUPRÁCE PŘINESLA?

•    Zefektivnění komplexního firemního IT systému.
•    Zjednodušení a usnadnění výkonu práce.
•    Vylepšení celkové finanční situace.
•    Ukázkový příklad vzájemné a podporující spolupráce.


ANCHOR_TOP_TITLE

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti