Balíček Office 365 – služby šité na míru pro personální agenturu PŘEDVÝBĚR.CZ

Personální agentura PŘEDVÝBĚR.CZ uspoří svým klientům čas i energii, neboť se perfektně postará o veškerou komunikaci s potenciálními kandidáty do firem svých zákazníků. Na svých bedrech nesou vše, co je spojené s výběrem těch nejvhodnějších zaměstnanců.

Vždy se snaží, co nejrychleji a nejefektivněji doběhnout do cíle. A k tomu potřebují dokonale fungující vnitřní procesy, které všem zaměstnancům usnadňují nejen samotnou náplň práce, ale i komunikaci. A hlavně dávají veškerému jejich snažení smysluplnost. A všechno tohle lze podpořit skvěle fungující IT strukturou.


Zrealizované služby:

“Nemáme vlastního "ajťáka", ale využíváme spolehlivého externího dodavatele kompletních IT služeb, jako je například správa počítačové sítě včetně poštovního serveru, uložiště a servisu našich počítačů.”
PŘEDVÝBĚR.CZ, S.R.O.

Na počátku byla implementace

S firmou PŘEDVÝBĚR.CZ jsme začali spolupracovat ve chvíli, kdy měla asi 25 zaměstnanců, a právě docházelo k implementaci balíčku Office 365. Ta neproběhla přesně podle jejich očekávání, proto se rozhodli vyhledat pomoc a zkusili nás oslovit. Pak už šlo vše ráz naráz. Po prvních schůzkách a zjištění jejich potřeb jsme navrhli řešení a rovnou se pustili do dokončení zprovoznění balíčku Office 365.

jak naše spolupráce pokračovala?

  • Po provedení implementace bylo dalším krokem převedení a nastavení e-mailů.
  • Dle požadavků a přání klienta jsme dále nastavili SharePoint.
  • Závěrečným a jedním z nejdůležitějších kroků bylo vyškolení zaměstnanců. A to proto, aby dokázali se vším efektivně a na maximum pracovat. Cílem bylo naučit všechny individuálně používat ty nejvhodnější služby. Takové, aby se stále během výkonu práce cítili stále komfortně a práci si efektivně usnadnili.

A dnes?

Dnes stále rosteme. Společně. Agentura PŘEDVÝBĚR.CZ má v současnosti kolem 60 zaměstnanců, což je dvakrát více než ve chvíli, kdy začala naše vzájemná spolupráce. S růstem společnosti dochází k průběžnému narůstání našich dodávaných služeb. Máme radost, že v agentuře vše aktuálně funguje. Zaměstnancům se velmi dobře a komfortně pracuje, což dodává smysluplnosti celé jejich práci a projektům. 

CO JSME DÍKY SPOLUPRÁCI DOKÁZALI?

  1. Usnadnění výkonu práce všem zaměstnancům.
  2. Komfortní správu e-mailu.
  3. Efektivní práci se SharePointem.
ANCHOR_TOP_TITLE

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti