Upravit stránku

Aneb jak probíhala naše spolupráce se společní  AA mzdy s.r.o.

S firmou AA Mzdy, s.r.o. jsme navázali spolupráci před 3 lety, která stále trvá. A nejen to, naše kooperace se postupně vyvíjí a rozšiřuje, z čehož máme velkou radost. Navíc v současnosti intenzivně spolupracujeme i na velmi zajímavém projektu. O něm vám však prozradíme více až v závěru.


A čeho si na vzájemných spolupracích nejvíce ceníme? Toho, že se můžeme s různými firmami vydat po společné cestě, jež směřuje skrze různé obory. V následujících řádcích se tak dozvíte, jak se postupně rozrostla naše spolupráce s firmou AA Mzdy, s.r.o. Začali jsme drobnou podporou jejich vlastního firemního serveru, kde jsme postupně navyšovali paušál. Časem jsme spolupracovali více a více a výsledkem celého procesu bylo poskytnutí našich terminálových serverů.  

Zrealizované služby:

E-mailová správa  

Správa serverů s vlastním mzdovým systémem dané firmy  

Provoz speciálního serveru na výměnu dat se zákazníky  

Poradenství a konzultace 

Firma, která vládne číslům

Teď se pojďme podívat na to, jak to tenkrát všechno začalo, a čím se společnost AA Mzdy, s.r.o. zabývá, i když samotný její název napoví více než dost. Firma působí na trhu již od roku 1994, a to v oboru mzdového účetnictví.

Pilířem firmy je stabilní tým zkušených mzdových účetních, kteří se dokonale orientují v číslech. Díky tomu poskytují své služby více než stovce společnostem. A ve správě mají čísla a mzdy i specializovaných oborů, jako je zdravotnictví nebo školství.


JAK PROBÍHALA NAŠE SPOLUPRÁCE KROK ZA KROKEM?

  1. První schůzka a seznámení s klientovou situací
  2. Další osobní schůzka a jednání
  3. Analyzování současné situace klienta
  4. Zjišťování všech požadavků a potřeb klienta
  5. Sestavení a návrh možných řešení
  6. Uvedení řešení do praxe
  7. Rozšiřování služeb a vytvoření komplexní správy

Společně se staráme a chráníme ta nejdůležitější čísla a data 

Spolupráci jsme zahájili menším paušálem na správě vlastního serveru společnosti. Ten se samozřejmě postupem času navyšoval. Proto jsme se rozhodli nabídnout klientovi naše vlastní terminálové servery.

Začali jsme s jedním serverem, který jsme rozdělili na aplikační část a část pro databázi. A dnes? V současné době jedou ve společnosti rozdělené servery tři, dohromady tedy šest jednotek. Ty se starají o celý klientův systém a veškerá data. A k tomu jsme navíc přidali správu e-mailů. Během naší spolupráce poskytujeme odborné rady, konzultace a taková řešení, na která se může klient spolehnout.

A právě teď nastal čas vám představit na začátku zmíněný projekt, ve kterém se zabýváme realizací jednoduchých samostatných serverů pro konkrétní instituce, sloužící k usnadnění správy. Už teď se těšíme, jak se nám v budoucnu povede naše vize zrealizovat

Co spolupráce přinesla?

  1. Usnadnění a zefektivnění celého pracovního procesu.
  2. Spolupráci, která je vystavena na vzájemné podpoře. Ať už nastane jakákoliv situace, klientovi pomůžeme najít vždy vhodné řešení. 
  3. Chuť pracovat na nových projektech a snahu proměnit společné vize v reálné produkty
S firmou INSTE spolupracujeme již několikátý rok. Spolupráce funguje. Můžeme ji doporučit jako důvěryhodnou.

  • KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

    Zaujalo vás něco na našich stránkách? Jsme tu pro vás!
  • Položky označené hvězdičkou (* ) jsou povinné.

Nahoru