Aneb jak probíhala naše spolupráce se společnOSTÍ
AA mzdy s.r.o.

S firmou AA Mzdy, s.r.o. jsme navázali spolupráci před 3 lety, která stále trvá. A nejen to, naše kooperace se postupně vyvíjí a rozšiřuje, z čehož máme velkou radost.

Navíc v současnosti intenzivně spolupracujeme i na velmi zajímavém projektu. O něm Vám však prozradíme více až v závěru.


A čeho si na vzájemných spolupracích nejvíce ceníme? Toho, že se můžeme s různými firmami vydat po společné cestě, jež směřuje skrze různé obory. V následujících řádcích se tak dozvíte, jak se postupně rozrostla naše spolupráce s firmou AA Mzdy, s.r.o. Začali jsme drobnou podporou jejich vlastního firemního serveru, kde jsme postupně navyšovali paušál. Časem jsme spolupracovali více a více a výsledkem celého procesu bylo poskytnutí našich terminálových serverů.

Zrealizované služby:

  • E-mailová správa

  • Správa serverů s vlastním mzdovým systémem dané firmy

  • Provoz speciálního serveru na výměnu dat se zákazníky

  • Poradenství a konzultace

Firma, která vládne číslům

Teď se pojďme podívat na to, jak to tenkrát všechno začalo, a čím se společnost AA Mzdy, s.r.o. zabývá, i když samotný její název napoví více než dost. Firma působí na trhu již od roku 1994, a to v oboru mzdového účetnictví.

Pilířem firmy je stabilní tým zkušených mzdových účetních, kteří se dokonale orientují v číslech. Díky tomu poskytují své služby více než stovce společnostem. A ve správě mají čísla a mzdy i specializovaných oborů, jako je zdravotnictví nebo školství.


JAK PROBÍHALA NAŠE SPOLUPRÁCE KROK ZA KROKEM?

  • První schůzka a seznámení s klientovou situací.

  • Další osobní schůzka a jednání.

  • Analyzování současné situace klienta.

  • Zjišťování všech požadavků a potřeb klienta.

  • Sestavení a návrh možných řešení.

  • Uvedení řešení do praxe.

  • Rozšiřování služeb a vytvoření komplexní správy.

Společně se staráme a chráníme ta nejdůležitější čísla a data 

Spolupráci jsme zahájili menším paušálem na správě vlastního serveru společnosti. Ten se samozřejmě postupem času navyšoval. Proto jsme se rozhodli nabídnout klientovi naše vlastní terminálové servery.

Začali jsme s jedním serverem, který jsme rozdělili na aplikační část a část pro databázi. A dnes? V současné době jedou ve společnosti rozdělené servery tři, dohromady tedy šest jednotek. Ty se starají o celý klientův systém a veškerá data. A k tomu jsme navíc přidali správu e-mailů. Během naší spolupráce poskytujeme odborné rady, konzultace a taková řešení, na která se může klient spolehnout.

A právě teď nastal čas vám představit na začátku zmíněný projekt, ve kterém se zabýváme realizací jednoduchých samostatných serverů pro konkrétní instituce, sloužící k usnadnění správy. Už teď se těšíme, jak se nám v budoucnu povede naše vize zrealizovat

Co spolupráce přinesla?

  1. Usnadnění a zefektivnění celého pracovního procesu.
  2. Spolupráci, která je vystavena na vzájemné podpoře. Ať už nastane jakákoliv situace, klientovi pomůžeme najít vždy vhodné řešení. 
  3. Chuť pracovat na nových projektech a snahu proměnit společné vize v reálné produkty.

S firmou INSTE spolupracujeme již několikátý rok. Spolupráce funguje. Můžeme ji doporučit jako důvěryhodnou.

ANCHOR_TOP_TITLE

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti