Editovat

Jak probíhala naše spolupráce se společností OMNI POINT s.r.o.? Fantasticky!

Společnost OMNI POINT s.r.o. provozuje internetový obchod velkykosik.cz. Na něm najdete široký výběr produktů pro radost, ale i užitek. Od originálních dekorací přes módu až po kosmetiku a zdravotní pomůcky.

Komfortní nákup z pohodlí vašeho domova oceníte stejně jako výjimečné chvilky, kdy si prohlížíte rozmanité druhy zboží, online katalog nebo nové příspěvky na blogu. A za tím, aby na webu i v logistice fungovalo vše tak, jak má, stojí více, než se na první pohled může zdát.


Zrealizované služby:

“Dlouho jsme hledali systém, který by uspokojil naše potřeby a výkonově a spolehlivě pokryl provoz velkého ERP systému včetně dalších služeb. U společnosti INSTE jsme našli spolehlivého partnera, který nepřestává udivovat vstřícností a spolehlivostí.”
OMNI POINT s.r.o.

V jaké chvíli se na nás klient obrátil? Aneb počátek naší spolupráce

Společnost OMNI POINT s.r.o. má fungující server, na kterém běží internetový obchod, který má pod palcem jiná webhostingová firma. Zároveň však měli samostatný server s podnikovým informačním systémem HELIOS Green, ve kterém zpracovávali všechny zakázky vytvořené na e-shopu. Toto řešení však postupně přestávalo stačit a klient hledal nové řešení. A k tomu si přizval na pomoc právě nás.

JAK PROBÍHALA NAŠE SPOLUPRÁCE KROK ZA KROKEM?

  • Během první schůzky jsme se seznámili s klientovou aktuální situací.
  • Vše jsme analyzovali a na základě průzkumu navrhli nejvhodnější možná řešení.
  • Po vzájemné domluvě a vyladění všech požadavků jsme pořídili výkonný stroj s cloudovým uložištěm, na který jsme přesunuli program HELIOS Green, kterému nové prostředí opravdu svědčí.
  • Postupem času došlo k rozšíření našich služeb. Mimo cloudové uložiště jsme se začali starat i o komplexní outsourcing IT služeb.
  • Během fungující spolupráce jsme nezaháleli. Ve chvíli, kdy kapacita cloudu přestávala být pro potřeby klienta dostačující, pořídili jsme druhé virtuální zařízení, na které se převedla část aplikací.

A dnes?

Dnes jsme pokročili tak kupředu, že jednáme o třetím zařízení. S klientem jsme tedy v neustálém kontaktu. A stále připraveni mu maximálně pomoci a poskytnout ty nejvhodnější služby.

CO JSME DÍKY SPOLUPRÁCI DOKÁZALI?

  1. Usnadnění výkonu práce všem zaměstnancům.
  2. Správu informací a dat na cloudových serverech.
  3. Optimalizaci nákladů na IT strukturu.
ANCHOR_TOP_TITLE

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti